sobota, 20 lutego 2016

Początki...

Początki bywają trudne, przynajmniej dla mnie. Większość początków w moim życiu była trudna np. pierwszy dzień w szkole, pierwsza sesja, pierwsza jazda samochodem i aktualnie ten moment pisania też mnie nieco stresuje. To nie będzie blog z serii blogów motywacyjnych chociaż mam nadzieje, że teksty tego typu też się pojawią ale wyjątkowo nie będzie miał  jakiegoś większego celu. Może to zabrzmi trochę dziwnie ale w dzisiejszych czasach czuje, że jeśli coś zaczyna mieć sens za chwile staje się nadsensem bądź totalnym bezsensem. Dlatego mam mały zarys w swojej głowie tego co chciałabym przez ten blog przekazać i mam nadzieje, że się uda.
Zaczynając od zupełnego początku czyli od momentu zupełnej ciemności.
Jestem studentką psychologii i już od dłuższego czasu zastanawiałam się nad tym żeby założyć bloga i  właśnie dzisiaj doznałam totalnego flow i postanowiłam spróbować. Mam w zwyczaju obserwować ludzi, czytać książki i prawić morały na temat życia. Mam nadzieje, że moje spostrzeżenia komuś przysłużą i znajdą jakiś odbiorców. Zapraszam serdecznie do czytania i odwiedzania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz